Pogadajmy sobie ;))

niedziela, 15 maja 2011

Zycie jest dopiero początkiem ..

hmm .. ostatnio nie mam o czym pisać jest ciepło , jeszcze za kilka tygodni zakończenie roku szkolnego ..
Muszę popoprawiać oceny itp. Wczoraj robiliśmy grilla , Ja , Alex , Kiki , Klaudia , Baju , Pluch , Szatan
było wyjebiście .
Śpiewaliśmy (dokładnie ,JA I ALEXA) , a Szanta grał na gitarze , jedliśmy kiełbasę , słodycze itp .
Gadaliśmy , biegaliśmy , opowiadaliśmy straszne historie , itp.
Gdy wracaliśmy było ciemno , żadnych latarni tylko latarka w telefonie Szatana jeszcze zaczęli nas straszyć
na początku włączyli jakieś " plus i minus " ( muzyka mroczna , jakiś rap itp.) a potem włączyli nam to od tyłu
 " plus i minus od tyłu " Mroczna muzyka , słowa straszne ( ponoć ten gościu popełnił samobójstwo dokładnie tak samo jak jest w piosence którą puścili od tyłu ) masakra , potem jeszcze jakiś Gostek z budowy coś do nas gadał wyszedł itp. potem było jakieś wesele i wzieliśmy sobie balony ^.^
dobra to tyle papa ;* (wiecej nic sie niedziało , przebiliśmy balony i pobiegliśmy do domów ;))

środa, 4 maja 2011

;//Mini się źle czuje..;//

Strasznie mnie głowa boli , wymiotuję itp. Mam drgawki włączyłam kompa tylko po to żeby obejżeć jakiś film ...
i póki mi się ładuje postanowiłam napisać notkę , ostatnio z mamą gadałam o ciuchach , i zastanawiam się jaki styl (hmm.. zastanawiałam się czy nie połączyć scene , metal , i rock ;p ale to będzie też z akcentami Mini bo to styl Mini;) jak to Mówi BrutalPantherr lepiej być sobą niż kogoś naśladować , wiele osób chcę naśladować Mimi czy Brutal czy jeszcze kogoś innego m powiem wam że ja też chciałam ale później zdałam sobie sprawę że mogę stworzyć swój styl który będzie dla mnie i w którym będę sie super czuć ;d .. dobra lecę bo przed seansem chcę zrobić herbatkę

POZDRAWIAM BRUTALPANTHERR , MIMI , ALEXĘ I AGGY

Trochę nudy z życia MINI ;p

:) czata już niestety nie ma , niedługo zmienię nagłówek i szablon ( ale to będę musiała zrobić na kompie )
Nic ciekawego się wczoraj nie działo , oprócz tego że dzień spędziłam ze swoją najlepszą przyjaciółką Olą ,;)
Zastanawiam się również czy nie nagrywać od czasu do czasu maleńkich vlogów ;]] , niedługo chcę porobić jakieś fotki na bloga ;p , ale z tym się jeszcze trochę wstrzymam aż nie dostanę moich clip inów ( co oczywiście będzie już wkrótcę  . ) oo 10.10 ktoś o mnie myśli ;) , dobra to na razie tyle

poniedziałek, 2 maja 2011

:)) notka

Opiszę co działo się wczoraj ; ]]
Wstałam , wzięłam kompa do ręki poczytałam różne notki itp.
Zjadłam śniadanie i ogarnęłam trochę w pokoju i poszłam się szykować do wyjścia , ubrałam na siebie czarną koszulkę z krótkim rękawem ,Jeginssy , i skaty (które są tylko do chodzenia po dworzu) , uczesałam włosy przejechałam rzęsy tuszem do rzęs i byłam gotowa do wyjścia w 30 minut , potem zjadłam pomidorówkę i wyszłam na autobus .. zaraz przyjechało 107 (fart. :)) poszłam po Olę ale ona powiedziała że się trochę spóźni więc poszłam do babci po kasę (mieszka blok wcześniej niż Ola) gdy zeszłam na placu czekała Ola i Klaudia ;]
poszłyśmy do chłopaków na Śląską czekali na nas ; Baju , Pluch i Szatan , potem chodziliśmy po górkach , poszliśmy do domów (ja do babci) zmienić buty (dobrze że jakieś tam miałam ) potem poszłyśmy znowu na śląską i zadzwoniliśmy do Maćka ( solenizanta piątkowego) wbiliśmy do niego i graliśmy w butelkę , zrobiło się chłodno i poszliśmy do jego domu .. weszliśmy na stronę ( radze przy rodzicach na nią nie wchodzić ) >>+18<<  co wywołało u nas atak głupawki .. potem poszliśmy i ja pojechałam do siebie do domu ;]]

niedziela, 1 maja 2011

Wielkie Zmiany w Życiu Mini ;d

Witajcie , po raz Kolejny PRAGNĘ PRZEPROSIĆ ZA NIEOBECNOŚĆ ..
Hmm.. sądząc po tytule są zmiany w moim życiu .. na razie obróciło się ono o 180 stopni .. zobaczymy jak będzie niedługo .. dzięki Pluchowi i Szatanowi zaczęłam słuchać Metallica ;d hmm .. za co im serdecznie dziękuje niedługo wprowadzę wielkie zmiany również w bloga (zmiana nagłówka i takie rzeczy) mam nowego kompa i czat mi nie wchodzi .. ;/ i na razie go usunę .. A potem zobaczymy , postaram się pisać notki regularnie ale nie mam czasem o czym pisać hmm .. niedługo idę na WIELKIE ZAKUPY  kompletna zmiana garderoby .. ale to nie blog o modzie więc nie będę zanudzać powiem że teraz zaczęłam lubić bardziej mroczne klimaty ; ]
(hmm ... scene jest kolorowy .. chodź BrutalPantherr ma czarny mrr.. ;)) , dobra na razie kończę bo mama mnie zgania buziaki ;**
PS; POZDRAWIAM PLUCHA ;DD

piątek, 29 kwietnia 2011

hejka ..

przepraszam że długo nie pisałam ale nie mam czasu.. po prostu hmm... niedlugo opiszę  wszystko ale narazie nie mam siły źle się czuje .. itp.. jak chcecie to podam gg ale piszcie w komciach ;d dobra to tyle i czekajcie na notke ps; prosze komentujcie notki i polecajcie moj blog znajomym

piątek, 22 kwietnia 2011

siemanko ;p

Hej dawno nie pisałam .. i za to przepraszam ale dużo się działo mam nowego swojego osobistego NOTEBOOKA ;d od kilku dni jest zajebiście jestem u babci , i cały czas siedzę z Olą , Klaudią , Agnieszką i moja sis na dworzu niedawno był w Kielcach GrubSon żałuje że nie miałam biletów ale byłyśmy pod akademikami i było zajebiście słychać jakbyśmy były na koncercie ;p farbowałam włosy mam prawie czarne nie powiem co mnie skłoniło do farbowania bo nie chce ...  od środy leją wodą ;/ pod szkołą na długiej przerwie było najgorzej .. weszłam na chemie z woda kapiącą z włosów czat mi ostatnio nie wchodzi ;/ przed wczoraj
było wieczorem zajebiście Byłam Ja i Ola na Śląskiej na placu wyszedł Szatan coś gadaliśmy i poszedł do domu wyszedł Oskar i Kuba i był git poszliśmy , wczoraj Szatan wyszedł z psem to ja z Ola szarpałyśmy się z nim żeby nam go dał ;)) później wieczorem przyszedł Kuba , Oskar z Jakimś Kolegą poszliśmy do lewiatan wracamy a ich nie ma to poszłyśmy na daleką później Agnieszka i Klaudia poszły do domów i my wróciłyśmy na Śląską , i tam siedzieli coś tam gadali itp. potem poznałyśmy Konrada :)) chodzilismy po śląskiej a gdy zobaczyliśmy jaką rurkę , i zaztawilismy drogę nagle podjechał jakiś samochód a my w długą , potem nic się ciekawego nie działo poszliśmy do mnie po psa ;d wyszliśmy ale babcia kazała mi wrócić bo była 21 i tyle :)