Pogadajmy sobie ;))

czwartek, 31 marca 2011

cytaty z facebooka

Ja to już nie mam o czym pisać . .. więc postanowiłam dziś pokazać wam jakie mam cytaty na dziś z facebooka :
[...] usta zamykają się wtedy, gdy mają do powiedzenia coś ważnego.
Nie pamiętam który raz mówię - czas się ogarnąć.
tak masz racje . jestem pieprzoną zazdrośnicą . ale to dlatego , że tyle dla mnie znaczysz . < 3


daj mi bucha , flaszkę tequili i pięć minut . opowiem ci o swoim życiu


Jeszcze się nic nie stało , nie rysuję serduszek po kątach , a nawet nie w Swoich zeszytach .


Nie zależało mu na niczym. Kompletnie. Czy był bity, czy wyzywany, czy radosny, a może i szczęśliwy. Nie potrafił się do czegoś przywiązać. A jednak. Ona była tym niezwykłym wyjątkiem.


Nikt nie chce kochać, wszyscy kochać boją się, a każdy chce być kochany.


Ty jesteś moją najseksowniejszą porą dnia. ;*


Dyplomacja to powiedzieć komuś 'spierdalaj' w taki sposób, by poczuł podniecenie na myśl o zbliżającej się podróży.


- wszystko okej?!


To nie była miłość. Bo czy pisanie czułych sms'ów można nazwać miłością?


"W tej chwili jest 6,502,867,120 ludzi na świecie. Mniej więcej. Ale czasami potrzebujesz tylko jednej z nich. Na dobre i na złe." [Pogoda na miłość]


i żyli długo i szczęśliwie , dopóki księżniczka z sąsiedniego królestwa nie założyła ładniejszej sukienki.


i za każdym razem kiedy patrzę na Ciebie nie mogę wyjaśnić co czuję w środku.oddać życie za Twoje spojrzenie.


zakochała się w takim przystojniaku, który był dla niej jak zakazany ootrzebowała tylko jednego.


.` Zastanawiam się czy wiesz jak to jest kiedy ktoś się stara , mówi Ci o czymś a Ty go olewasz, masz gdzieś to co mówi, a potem dziwisz się że ktoś nie chce z Tobą rozmawiać , no nie słuchasz jej , ta osoba nie chcę się z Tobą zadawać... w końcu dostrzeżesz to że ją straciłeś, kiedy ona mogła dla Ciebie wiele znaczyć.. ale docenisz to dopiero wtedy jak stracisz...


dołeczki podczas uśmiechu jak Twoje. Znajdź kogoś kto będzie w stanie uśmiechać się podczas pocałunku w taki sam sposób jak Twój.


Chcę być Twoją słodką, mleczną czekoladką ;*


Nigdy nie wiesz co bedzie jutro, więc spraw aby kazda chwila była najlepsza ... poczuj że może być ostatnia ...


- Powiedział .. - Co? - Że kocha - Ale on nie kocha - Kocha ale nie mnie.!


-Wiesz, kiedy swiat jest wredny ? Wtedy, gdy On jest blisko,a nie moge uchwycic go wzrokiem. Gdy jest blisko, ale nie ze mna. Nie przy mnie.


"- wszystko dobrze ?- bez Ciebie nie." (ze zmierzchu , chyba księżyc w nowiu) 


Dziwnie tak, kiedy na nikim Ci nie zależy. Nie czekasz na żadną wiadomość. Nie myślisz o nikim przed snem. Nie czujesz strachu, ze ktoś zniknie. Dziwnie. Bezpiecznie. Pusto.


i tak zamknąć się w sobie , o wszystkim zapomnieć , a myśleć jedynie o tej jedynej osobie .`


Kocham Cię! I co teraz zrobisz z tym fantem ?


Damon: Seksowność przebija dziwactwo

Budyń :)

Nuda.. LastTear chciała notkę o budyniu :) xdd i teraz mam ochotę na budyń ale nie wiem jaki czy waniliowy, śmietankowy , czekoladowy a może owocowy ? hmm.. no cóż zastanowię się jeszcze równie dobrze mogę zjeść galaretkę .. dobra bo zboczyłam z tematu BUDYŃ !!!! kurde w domu mam tylko jakiś CzekoBudyń ale będę musiała dużo go posłodzić :)) a czytacie komixxy ? Ja tak :) i coś wam powiem Jestem BOGATA  bo słodzę 3 łyżeczki cukru xdd no i jeszcze dużo posłodzić trzeba będzie budyń ..ps : nikomu nie pożyczam cukru kupujcie sami xddd .. żarcik (chociaż czy ja wiem..) skończyliśmy już książkę do fizyki i musimy do jutra ;/ kupić3 część nie stać mnie jak na tą chwile xdd chyba że dam kilka ziarenek cukru xdd dobra to ja ide robić budyń a wy mi piszcie w komętarzach  jaki wy lubicie budyń :) XDD papa ;*

poniedziałek, 28 marca 2011

przepraszam!!

na razie nie piszę notek bo ostatnio nie mam czasu mam dużo nauki ale obiecuje że opisze kilka dni :) i będzie więcej notek cudem znalazłam czas na wejście muszę się jeszcze na jutro przygotować do sQl i mam jeszcze jutro fakultety a w środę Geo.Mat.Chemię. więc jutro nici z notki ale w piątek hmmm... kto wie ? ale w sobotę będzie na stówkę !! :) Ps: postaram się również nie zaśmiecać bloga różnymi głupotami :)

Loteria

NA blogu http://agatasumislawska.blogspot.com/ jest organizowana loteria :) Wejdź, zapisz się do obserwatorów i weź udział w zabawie. Zapraszam!

wtorek, 22 marca 2011

Siem.

To tak w sQl nie działo się nic ciekawego więc nie będę opisywać :)
Ale wyjaśnię coś niektórzy myślą że MiNi wzięło się od MiMi powtórzę to poraz 10055556567798844888455 raz MiNi powstało że to takie "skrócenie" mojego imienia Marlena bo mój mały braciszek cioteczny (ma 3-4 latka) nie umie wymówić Marlena i jakoś tak powiedział że zabrzmiało Mini i tak mnie zaczęła nazywać kuzynka itp. No i później mi się przypomniało i napisałam :)  jak wam się wgl. podoba mój pseudonim xddd
niektórym się kojarzy z spódniczką mini :) a mi raczej z myszka mini Hahaha

poniedziałek, 21 marca 2011

dawno nie pisałam :)

Witajcie zapraszam was na loterie na drugim blogu na którym piszę:) LOTERIA!!!
Dawno nie pisałam robiłam reklamy blogów tylko za co serdecznie przepraszam , opiszę co dziś działo się w sQl
Pierwszy polski ;//
później miał być angielski ale pani organizowała "mam talent" i nie było tylko siedzieliśmy na sali gimnastycznej po 20 minutach przyszła druga grupa (w języku ANGIELSKIM i ROSYJSKIM jesteśmy podzieleni na grupy)
za jakieś 10 minut dołączyła reszta gimnazjum XD nasza koleżanka z równoległej klasy śpiewała i powiem was że przepięknie zaśpiewała najładniej po niej był nas nauczyciel od WOS-u xdd były niezłe jaja zaśpiewał i grał na gitarze xdd Zajął 1 miejsce jakaś laska co bardzo brzydko zaśpiewała według wszystkich zajęła 2 miejsce i 3 Kornelia :) Później rekolekcje i było pełno plvv. Był zespół PROMYCZKI NADZIEI i śpiewali jakąś piosenkę o Skakaniu jak kangur i ksiądz wziął jakieś dziewczyny co śpiewały w chórkach ;/ i zaczeli skakać dołączyła do nich 3 chłopaków i był plvv. na maxa xddd później namawiałyśmy Szymusia aby chodził z Olą K. zbijałyśmy bo oOla się oparła na nim na apelu i były zbity xdd i śmiałyśmy się z fryzur naszych  koleżanek których nikt nie lubi w klasie xdd później gdy wracaliśmy z kościoła mówiłyśmy Szymonie twoja Dziewczyna sobie poszła i śpiewałyśmy Ola W... a on no co was zgrzało to nazwisko nie pasuje to my Szymon K... xdd a tamten się załamał później szyłyśmy autobus jechał i z KIKI biegłyśmy na niego i zdążyłyśmy :)
To tyle ;**

czwartek, 17 marca 2011

Loteria u Neko i Butal

Adres bloga to :>>KLIK<< mają być super konkursy
a tu reklama jaką dla nich robiłam tak z nudów :)
przepraszam że na gliterach ale picasa nie chce ze mna wspolpracowac :(

Informacje do Loterii :))

Zgłosiłam się do loterii na blogu NekoAyme i BrutalPantherr :)
Klik w link (link do blogaska)
można się zgłosić bo mają być super nagrody typu pasek z ćwiekami (łłii) bardzo się cieszę że ludzie organizują takie loterie u mnie na blogu też będzie i będzie coś takiego że będzie na blogu starym ( na którym byłam , na którego wracam ale tego nie zamknę ) i wpadłam na pewien pomysł że loteria będzie połączona będą 4 konkursy i możliwość zajęcia któregoś z 4 miejsc :)) więc zapraszam was serdecznie do zapisywania się do obs.bo to będzie tylko dla obserwatorów ( kto tak mniej wiecej wie ze weźmie udział niech pisze w komentarzach ps; na loterie ok.150 złoty minimum wydamy :))

środa, 16 marca 2011

Siema

Jestem sama w domu , i sobie postanowiłam na chwile siąść zastanawiam się co porobić
  

króliczek nie chce się bawić  tu macie fotę tego potwora :))teraz uciekł do klatki i identycznie leży
jak chcecie link do mojego frome springa to piszcie w komentarzach lub na czacie dobra teraz lecę zobacze sobie różne filmy na youtube :)

wtorek, 15 marca 2011

Witam :)

Cześć jestem Mini pisałam wcześniej bloga ale nie będę go reklamować tu :)) i zaczynam od początku z pewnych powodów mam nadzieje że wam się podoba i proszę żebyście się dodawali do obserwatorów :) obiecuję że niedługo dodam na bloga czat może to będzie zaraz albo jutro .
Jestem chora (zapalenie gardła) i siedzę w domu to jutro się wszystkim ładnie zajmę :)
Jak chcecie reklamę bloga to piszcie w notce dziękuję :)
Jutro będzie dużo rzeczy informujących ;**
Jak chcecie kontakt (gg, e-mail) to też piszcie ;**
ps; telefonu narazię nie podaję :) ale jak was bardziej poznam to może podam