czwartek, 31 marca 2011
Budyń :)
Nuda.. LastTear chciała notkę o budyniu :) xdd i teraz mam ochotę na budyń ale nie wiem jaki czy waniliowy, śmietankowy , czekoladowy a może owocowy ? hmm.. no cóż zastanowię się jeszcze równie dobrze mogę zjeść galaretkę .. dobra bo zboczyłam z tematu BUDYŃ !!!! kurde w domu mam tylko jakiś CzekoBudyń ale będę musiała dużo go posłodzić :)) a czytacie komixxy ? Ja tak :) i coś wam powiem Jestem BOGATA bo słodzę 3 łyżeczki cukru xdd no i jeszcze dużo posłodzić trzeba będzie budyń ..ps : nikomu nie pożyczam cukru kupujcie sami xddd .. żarcik (chociaż czy ja wiem..) skończyliśmy już książkę do fizyki i musimy do jutra ;/ kupić3 część nie stać mnie jak na tą chwile xdd chyba że dam kilka ziarenek cukru xdd dobra to ja ide robić budyń a wy mi piszcie w komętarzach jaki wy lubicie budyń :) XDD papa ;*
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
2 komentarze:
Nareszcie doczekałam się upragnionej notki. XD
ja lubiem śmietankowy z owocową polewą *w*
Łii ale extra temat . Mój ulubiony to waniliowy :)
Zapraszam do mnie www.kawaii-kiki.blogspot.com
Prześlij komentarz