Pogadajmy sobie ;))

wtorek, 12 kwietnia 2011

och musze coś sprostować..

kurde .. notke wczorajszą pisała moja koleżanka która u mnie nocowała a Maciek mi nie wierzy.. wiec  to prostuje ...  KOLEŻANKA ZA MNIE PISAŁA BO SPRAWDZAŁA FACEBOOKA , A JA SIĘ KĄPAŁAM  wiem pojebana jestem kąpać się o północy czy o 1 nad ranem xddd OO JESTEM MAŁO SPOSTRZEGAWCZA... TY WCHODZISZ DO MNIE NA BLOGA !! ;O Fajnie ^.^  teraz cie pozdrawiam jeszcze raz ;p

Brak komentarzy: